czwartek, 3 listopada 2016

Top 5 Shounen Anime

Ohayo!

Hejka wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was z "Top 5 Shounen Anime". No tak, ale pewnie niektórzy z was nie wiedzą co oznacza "shounen", więc według wikipiedii jest to rodzaj mang i anime przeznaczonych głównie dla chłopców. Jednak tak naprawdę oznacza to, że w tym gatunku przedstawione są głównie walki, przygody i silni bohaterowie, a te rzeczy zazwyczaj przedstawione są jako "męskie". Co wcale nie oznacza, że dziewczyny tego nie lubią. Przejdźmy jednak do głównego tematu. Oto 5 najlepszych ( według mnie) shounen anime:

5. Ao No Exorcist




4. Fullmetal Alchemist


  

3. Bleach






2. Fairy Tail






1. Naruto




Jest wiele innych shounen anime, które zasługują na uwagę np. Hunter x Hunter, Dragon Ball, Gintama, D Gray Man, Katekyo Hitman Reborn, itd, ale nie wszystkie oglądałam, a inne po prostu nie przypadły mi do gustu. Niektórzy pewnie zauważyli, że wstawiłam tu głównie te popularne "tasiemce", które mają po 50 odcinków i w górę. No cóż miałam wstawić najlepsze shounen anime, a to, że akurat te najbardziej mnie zachwyciły wynika z tego, że dzięki ilości odcinków wszystkie przygody i walki nie zostały nienaturalnie skrócone, a ich potencjał został odpowiednio wykorzystany. To już tyle z mojej strony, jeśli zainteresowało was któreś anime, ich opis możecie przeczytać na shindenie. Piszcie w komentarzach, czy mój kolejny post ma dotyczyć 10 najprzystojniejszych mężczyzn z anime, czy top 5 shoujo anime. 

4 komentarze:

  1. Ahh, jak zawsze cudowny post... Bardzo chętnie poznałabym twój gust co do facetów z anime... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób 10 najprzystojniejszych mężczyzn z anime :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Osoba wyżej dobrze mówi^^

    OdpowiedzUsuń