czwartek, 3 listopada 2016

Top 10 men in anime


Konbanwa*!

Więc, w komentarzach wyraziliście się jasno, że ten post ma być o najprzystojniejszych mężczyznach z anime. Z wielką chęcią ich wam przedstawię, ale najpierw parę przypomnień z mojej strony. Nie będę tego przedstawiać w żadnym rankingu, bo to niemożliwe dla mnie, żebym potrafiła wybrać, który jest przystojniejszy, a który mniej. To jak pytać się matkę, które dziecko bardziej kocha, więc wybaczcie ale przedstawię ich tak po prostu, w kolejności losowej. Nie każda postać z mojej listy musi się wam podobać, niemożliwym jest żeby wszyscy przypadli wam do gustu. Listę tą zrobiłam według moich własnych upodobań. Nie przedłużając, przejdźmy do naszych przystojniaków.


Karma Akabane "Assassination Classroom"







Levi Ackerman "Shingeki No Kyojin"







Grimmjow Jaegerjaquez "Bleach"









Guren Ichinose "Owari No Seraph"








Kakashi Hatake "Naruto"








Rin Matsuoka "Free!"









Yato "Noragami"







Son Hak "Akatsuki No Yona"








Natsu Dragneel "Fairy Tail"








Viktor Nikiforov "Yuri On Ice!!!"








Dziękuje wszystkim za uwagę i mam nadzieję, że choć jedna postać wam się spodobała ;)


*Konbanwa- Dobry wieczór po japońsku

6 komentarzy: